Persoonlijke aandacht voor bewoners


Bewoners zijn zelden onze opdrachtgevers, en toch vormen ze een van onze voornaamste doelgroepen. Of het nu gaat om groot onderhoud, energetische maatregelen of een kleine reparatie: met ons werk maken we inbreuk op de privacy van mensen. Daar doen we niet lichtzinnig over. Integendeel. Heldere bewonerscommunicatie is bij ons topprioriteit en we kunnen corporaties, zorginstellingen en andere opdrachtgevers hier volledig in ontzorgen.

Bewonersbegeleidster

Goede bewonerscommunicatie betekent mensen duidelijk informeren en geruststellen, en oog hebben voor wat er achter de voordeur speelt. Maar ook: snel reageren bij vragen, uitleg geven over die nieuwe cv-ketel of zonnepanelen, en enkele weken na de uitvoering even contact zoeken om te horen of alles naar wens is. Hiervoor hebben wij onze eigen bewonersbegeleidster, die mensen opzoekt en rust brengt.

Steeds leren en verbeteren

Natuurlijk zijn ook onze vakmensen zich bewust van hun rol richting bewoners. We besteden hier veel aandacht aan, onder meer via coaching. De resultaten zien we terug in de bewonerstevredenheid, maar ook in een vlotte uitvoering met minder faalkosten. Successen die we natuurlijk samen vieren. Tegelijkertijd grijpen we de verbeterpunten uit de bewonersenquêtes aan om van te leren. Want het kan altijd nóg beter.