Projectleider Planmatig Onderhoud

Projectleider Planmatig Onderhoud

Van het voorbereiden van projecten tot kwaliteitsbewaking en -controle: jij vervult een cruciale rol in vrijwel iedere fase van een project. Mede dankzij jouw inzet, als projectleider Planmatig Onderhoud, maken wij op alle fronten de afgesproken prestaties waar. Daarbij gaat het vooral om schilderwerk en onderhoud volgens een resultaatgerichte samenwerking (RGS).

Dit ga je doen
Jij weet dat een project, hoe klein of omvangrijk ook, alleen slaagt met een uitstekende voorbereiding. Hieraan lever je dan ook een belangrijke bijdrage. Onder meer door het uitvoeren van (houtrot)inspecties op locatie, inmeten, tekenen en calculeren. Je zorgt voor een strakke maar realistische projectplanning en stelt rapportages op.
– Borging van veiligheid, kwaliteit en voortgang heeft tijdens de uitvoering continu jouw aandacht.
– Je toetst of projecten financieel in control zijn en of de afgesproken prestaties worden behaald. Daarvoor ben je veel op pad.
– Je organiseert en neemt deel aan de bouw overleggen en blijft ook daarbuiten intensief communiceren met opdrachtgevers, ketenpartners en bewoners.
– Op locatie voer je tussentijdse controles uit en stuur je de werkzaamheden waar nodig bij. Ook de eindcontroles neem je voor je rekening.

Dit neem je mee
· Een opleiding op mbo+- of hbo-niveau.
· Relevante werkervaring op het gebied van projectmatig werken met betrekking tot planmatig onderhoud.
· Ervaring met ketensamenwerking en Resultaatgericht Samenwerken (RGS).
· Kennis van wet- en regelgeving omtrent Arbo, milieu en veiligheid.
· Uitstekende sociale en communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk, om leiding te geven en om op een passende manier met collega’s, opdrachtgevers, klanten en ketenpartners te kunnen communiceren en samenwerken.
· Flexibele werkhouding, stressbestendig en resultaatgericht.
· Analytisch en probleemoplossend.
· Geldig VCA-VOL-certificaat (of bereidheid om deze te behalen).
· Rijbewijs B

Dit zijn jouw collega’s
Je werkt nauw samen met de collega’s van het bedrijfsbureau, werkvoorbereiding en de teamleiders. Je leidinggevende is de directeur Planmatig Onderhoud. Als team hebben we structureel overleg om de voortgang te bespreken. Maar ook tussendoor weten we elkaar goed te vinden. Hard werken, enthousiasme en plezier staan centraal in ons team.

Dit zijn wij
Vergouwen Vastgoedzorg staat voor resultaatgericht vastgoedonderhoud voor onder meer woningcorporaties, zorg- en onderwijsinstellingen en monumentenbeheerders. In ons snelgroeiende familiebedrijf staan samenwerking, teamspirit en passie centraal. We houden de lijntjes graag kort. Dat zie je terug op de steiger, op kantoor en overal waar onze mensen bezig zijn. Je krijgt alle ruimte om met ideeën te komen en te groeien in je werk. Zo gaan we samen voor het beste resultaat. Daarbij kun je rekenen op goede arbeidsvoorwaarden en uitzicht op een vast dienstverband.
Heb je interesse of wil je meer weten?
Stuur je sollicitatie naar werkenbij@vergouwenbv.nl. Wil je eerst meer informatie over de vacature? Neem gerust contact op met Anne-Marie van Pul, via 076 – 501 40 41.